In Metro consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim helpt Ton Broekhuisen onopgeloste consumentenklachten (liefst) alsnog aan een oplossing. Voor het bedrijf in kwestie ligt een Pluim klaar. Er is ook ruimte voor Spontane Pluimen voor genoten klantvriendelijkheid/service.

Van Peer houdt zich aan woord

Dinsdag, 28 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


ECCO biedt service met een glimlach

Dinsdag, 21 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Vrijbuiter bewaakt belang klant

Dinsdag, 14 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Spotlights op dubieus verdienmodel

Dinsdag, 07 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Spontane Pluim voor Luchtbed.nl

Dinsdag, 31 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Piet Klerkx maakt er zooitje van

Dinsdag, 24 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Vodafone lost klacht chique op

Dinsdag, 17 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Fenomenale service van Medisana

Dinsdag, 10 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Medion biedt met tegenzin coulance

Dinsdag, 3 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Telfort in herkansing overstag

Dinsdag, 26 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.