In Metro consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim helpt Ton Broekhuisen onopgeloste consumentenklachten (liefst) alsnog aan een oplossing. Voor het bedrijf in kwestie ligt een Pluim klaar. Er is ook ruimte voor Spontane Pluimen voor genoten klantvriendelijkheid/service.

Tele2 lost klacht op in recordtijd

Dinsdag, 19 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Noodkreet Nathaly over woonsituatie

Dinsdag, 12 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Pluim voor topservice Arriva

Dinsdag, 5 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Sony strijkt met hand over hart

Dinsdag, 29 maart 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Switch kost Izachar erg veel energie

Dinsdag, 22 maart 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Klant wacht maanden op KPN

Dinsdag, 15 maart 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Aanpak Derma Supreme wekt verwarring

Dinsdag, 8 maart 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


AGU kruipt in hart van blije klant

Dinsdag, 1 maart 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Oxxio draait onterechte switch terug

Dinsdag, 23 februari 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Veronica blij met herkansing

Dinsdag, 16 februari 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.