Breekijzer Ton Broekhuisen wordt Pluimoloog

Ton Broekhuisen

Peter van de Wiel

Van juni 2013 t/m juni 2016 (3 jaar lang dus) was ik namens Metro breekijzer via consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim?
Het resultaat mag er zijn: hierbij alle resultaten op een rijtje.

Metro

Per 1 juli 2016 stopt Pluimen met sponsoren van de door mij geïnitieerde consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? in Metro. Voor Metro reden om de stekker uit de rubriek te trekken.  Enerzijds jammer, want ik had nog veel meer mensen langs de afweerlinies van bedrijven willen én kunnen loodsen om hun klacht opgelost te krijgen.

Zeg het met een Pluim!

Anderzijds is dit een mooi moment om uit een (nog) positiever vaatje te gaan tappen. Dat ga ik per 1 juli 2016 doen (rechtstreeks deze keer) voor Pluimen. Naast blogs op onregelmatige basis schrijf en verzorg ik voor Pluimen twee keer per maand (eerste en derde donderdag van de maand) de complimentenrubriek Zeg het met een Pluim! Vaste illustrator Peter van de Wiel verhuist mee naar het nieuwe podium. De eersteling in deze nieuwe reeks zag 30 juni 2016 het eerste levenslicht op de site van Pluimen. En ziet er zo uit!

Pluimoloog

In voorkomende gevallen zal ik via mijn site vanklachtnaarpluim.nl nog wel eens een klacht oplossen. De formule leent zich daar onveranderd goed voor. Maar de focus komt te liggen op het uitdelen van Pluimen. Hoe? Door bedrijven (of personen die dat verdienen) in het zonnetje zetten. Pluimen koppelt twee keer per maand een Groene Pluim (cadeaubon vol belevenissen van 35 euro) aan deze missie.

Zelf een Pluim uitdelen?

Wil je zelf een Pluim uitdelen aan een klantvriendelijk bedrijf? Of wil je een toffe collega, bevlogen vrijwilliger of hulpvaardige supermarktmedewerker (om maar eens wat te noemen) in het zonnetje zetten? Mail dan naar Ton Broekhuisen: ton@tonbroek.nl Wordt je Pluim geselecteerd voor publicatie (en dus een Groene Pluim) dan ontvang je bericht!

Reacties zijn gesloten.