Klantvriendelijkheid NS kent geen grenzen #informatief

Wie tegenwoordig een los schroefje, haakje of moertje wil kopen, zal toch echt met de bestelwagen op pad moeten. Want Gamma-achtigen denken in het heel groot. Wat je in vredesnaam met de andere 113 haakjes moet doen, is het probleem van de consument.

Blok
Ook reizigers zien zich regelmatig voor het blok gezet. Volgens de nieuwe dienstregeling van de NS zijn reizigers tussen Rotterdam en Amsterdam 10 minuten langer onderweg. Bovendien vervalt de rechtstreekse verbinding tussen Schiphol en Rotterdam.

Toeslag
De NS heeft de dienstregeling van 2012 zo gewijzigd dat reizigers op bovengenoemd traject gedwongen zijn om gebruik te maken van de HSL Zuid. Daarvoor moet dan wel een toeslag worden betaald.

Piepen
Dat niet alle reizigers daar even blij mee zijn, is het probleem van die reizigers. Piepen omdat je iets door de strot geduwd krijgt, is natuurlijk kinderachtig.

Reacties zijn gesloten.