Van klacht naar Pluim? Faisal met schrik vrij na exploderende tandartsnota

20_Tandarts

Vrijdag (29 november 2013). Nieuwe case in m’n Metro-consumentenrubriek Van klacht naar Pluim?

“Goed!”
Faisal William (Rotterdam) is het niet eens over een tandartsnota van 53 euro. Concreter: hij weigert de 18 euro te betalen die voor de mondhygiënist in rekening zijn gebracht. Deze mondhygiënist had hem immers slechts beleefd gevraagd hoe het met hem ging. Waarop Faisal kort en bondig “Goed!” repliceerde.

Incassobureau
De tandartsengroep in kwestie geeft de nota uit handen aan Fa-med. Omdat betaling uitblijft, schakelt Fa-med een incassobureau in. En dan gaat het fout. Gelukkig is de rubriek Van Klacht naar Pluim er ook nog… Zie bovenste case in het dossier van Van klacht naar Pluim?

Illustratie
En de illustratie? Die is vanzelfsprekend weer van de meesterhand van illustrator Roy Korpel!

Reacties zijn gesloten.