Van Klacht Naar Pluim? Vodafone laat hulp aan LG over

23-slecht bereik

Vrijdag 20 december 2013: nieuwe case in m’n wekelijkse Metro-consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim?

Oplader
Daniëlle heeft in oktober 2012 een 2-jarig abonnement bij Vodafone afgesloten. Met daaraan gekoppeld aan LG Prada. Omdat Daniëlle in een grensgebied (Weert) woont, zoekt haar LG Prada zich suf naar een geschikt netwerk. Een uitputtende bezigheid: De LG Prada snakt chronisch naar de oplader.

LG
Lees hier hoe Vodafone Daniëlle’s klacht NIET oplost. En LG WEL.

Dossier Van Klacht naar Pluim?
Nieuwsgierig naar welke cases er inmiddels al in het dossier zitten?
Klik dan hier.

Illustratie
En de illustratie? Die is natuurlijk weer van de meesterhand van Roy Korpel.

Reacties zijn gesloten.