Nieuwe consumentenrubriek Klacht van de week: spotlights op klachten
Als consument moet je maar hopen dat het product dat je koopt, of de dienst die je afneemt, voldoet aan de gestelde verwachtingen. Anders ben je gedoemd een klacht in te dienen.
Breekijzer
Niet zelden een frustrerende bezigheid. Als je dat zonder zoemende camera’s moet doen. Het succesvolle Breekijzer van Pieter Storms kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen. Copycats van deze formule (denk aan Radar en Kassa) evenmin. Kennelijk is media-aandacht onontbeerlijk om een luisterend oor voor klachten af te dwingen.
Misstanden
Als columnist (onder meer Metro) stelt Ton Broekhuisen al jaren misstanden aan de kaak. Met vaak verrassende resultaten. Uiteindelijk leidde dat tot deze nieuwe consumentenrubriek Klacht Van De Week.
Toetsenbord
Waarbij Tons toetsenbord als breekijzer dient. Via de consumentenrubriek Klacht van de Week gaat Ton ‘de boze consument’ een podium bieden. Een podium dat een luisterend oor af gaat dwingen bij de falende dienstverleners. En verkopers van inferieure producten.
Aanmelden klachten
Vanaf nu kunnen consumenten die geen luisterend oor vinden voor hun klacht, zich melden via deze site Klacht Van De Week. Of via het twitteraccount @klachtvandeweek.nl
Extra licht
Alle (redelijke) klachten krijgen via deze site Klacht Van De Week een podium. Wekelijks wordt extra licht gezet op De Klacht Van De Week.
Lanceerdatum
Achter de schermen wordt hard gewerkt om consumentenrubriek Klacht Van de Week handen en voeten te geven. Naar verwachting zal deze site half januari 2013 operationeel zijn. Vanaf dan is het trefwoord: KNALLEN.