Consumentenklacht maar niet opgelost. Hoog tijd om KlachtenKoning Ton Broekhuisen in te schakelen. In verleden behaalde resultaten geven garantie. No cure, no pay.

Autotaxatie via kenteken checken? Wees voorzichtig!

Onze computers staan heel de dag bloot aan hackpogingen. Ook als het om aangeboden autotaxatie via kenteken gaat. Lees verder


Soepel van je geld verlost?

Klacht niet opgelost? Schakel KlachtenKoning in! Je werd soepel van je geld verlost toen je het product (of de dienst) afnam. Prima, want zo werkt het mechanisme nu eenmaal: de verkopende partij levert. En als tegenprestatie betaal jij dan de … Lees verder


Klacht? Schakel KlachtenKoning in!

Je hebt een consumentenklacht? En er wordt maar geen oplossing aangedragen? Want je stuikelt over dovemansoren? Dan wordt het hoog tijd om KlachtenKoning Ton Broekhuisen in te schakelen. Lees hier waarom!


KlachtenKoning: 3 voorbeelden van afgeteste klachten

3 afgeteste klachten op een rijtje De laatste weken bereikten me een drietal klachten waar ik om uiteenlopende redenen niet mee aan de slag ben gegaan. Ik zet deze afgeteste klachten kort op een rijtje. Vooral om duidelijk te maken … Lees verder


Klacht? Schakel KlachtenKoning in. Op basis van no cure no pay!

Klacht? Schakel KlachtenKoning Ton Broekhuisen in! Klacht die je je nachtrust kost? Want wat je ook probeert: een bevredigende oplossing blijft uit? Herover je nachtrust. Tegen een redelijke – vooraf overeengekomen – vergoeding lost KlachtenKoning (voormalig Metro-breekijzer Ton Broekhuisen) je … Lees verder


KlachtenKoning bemiddelt succesvol: MVGM stort borg (4.603 euro) terug

KlachtenKoning ontving vorige week een wanhoopskreet / klacht over MVGM (Woningmanagement en Specialist in woningverhuur) van Jedidja van der Krans. In dit verband: Jedidja had haar klacht eerder al bij Klacht.nl en KlachtenKompas gedeponeerd. Maar tot enig resultaat leidde dat … Lees verder


Schouderklopje van Flip voor klantvriendelijk Riho (Tilburg)

Tegenwicht Mede door social media leven we in een wereld waarin kritiek en verwijten als warme broodjes over de digitale toonbank vliegen. Om wat tegenwicht te bieden, introduceert KlachtenKoning de rubriek Vorstelijk Schouderklopje. Insteek: bedrijven en organisaties die klantgericht / … Lees verder


Schouderklopje voor klantvriendelijk Mulder’s Cleaning #Boskoop

Wie mijn stukkies leest, ik schrijf er nogal wat, zal het niet zijn ontgaan: kritische noten ga ik nooit uit de weg. Bewees ik ruimschoots in mijn jaren als columnist en breekijzer bij Metro.  Gelukkig deel ik met hetzelfde gemak … Lees verder


Ben je het beu dat je klacht nog steeds niet is opgelost? KlachtenKoning!

Soepel van je geld verlost Je werd soepel van je geld verlost toen je het product (of de dienst) afnam. Prima, want zo werkt het mechanisme nu eenmaal: de verkopende partij levert. En als tegenprestatie betaal jij dan de afgesproken … Lees verder


Vol onbegrip want klacht nog steeds niet opgelost? KlachtenKoning helpt!

Vol onbegrip Vol onbegrip omdat je klacht nog steeds niet van een passende oplossing is voorzien? Want het betreffende bedrijf laat niets van zich horen. Of grossiert in vertragende tactieken? Schakel een terriër in. Lees: schakel KlachtenKoning in. Want KlachtenKoning … Lees verder