Social Media
Ton op Twitter
Fred is avondklokproof #Fredjewel
Fred heeft in ieder oor een doos watten gedaan / wordt hij na negen uur 's avonds aangehouden / dan heeft hij zijn antwoord al klaar / 'Sorry hoor, maar ik heb toch echt geen avondklok horen slaan' #avondklok #themusicalKlacht? Schakel KlachtenKoning in!
KlachtenKoningConsumentenklacht? Schakel voormalig Metro-breekijzer Ton Broekhuisen in! Klik hier
Buiten saai? Binnen knallen!
Categorieen
Check #doublecheck
Schouderklopje van Flip voor klantvriendelijk Riho (Tilburg)
Tegenwicht Mede door social media leven we in een wereld waarin kritiek en verwijten als warme broodjes over de digitale toonbank vliegen. Om wat tegenwicht te bieden, introduceert KlachtenKoning de rubriek Vorstelijk Schouderklopje. Insteek: bedrijven en organisaties die klantgericht / … Lees verder
Schouderklopje voor klantvriendelijk Mulder’s Cleaning #Boskoop
Wie mijn stukkies leest, ik schrijf er nogal wat, zal het niet zijn ontgaan: kritische noten ga ik nooit uit de weg. Bewees ik ruimschoots in mijn jaren als columnist en breekijzer bij Metro. Gelukkig deel ik met hetzelfde gemak … Lees verder
Vorstelijk Schouderklopje voor klantvriendelijke bedrijven
Vorstelijk Schouderklopje Onder de indruk van de door een bedrijf geboden service en klantgerichtheid? Zou je dat wel van de daken willen schreeuwen? Sein KlachtenKoning in! En licht kort toe waarom jij vindt dat het betreffend bedrijf een Vorstelijk … Lees verder