Klachten? KlachtenKoning Ton Broekhuisen helpt!

klachten

Klachten? KlachtenKoning Ton Broekhuisen helpt!

Ook deze week was het aanbod van klachten weer divers:

  • Klacht over Tele2: over door Tele2 toegezegde korting (trouwe klant)
  • Klacht over Telfort: over hoge eindafrekening voortijdig beëindigd abonnement
  • Klacht over Vodafone: over extra kosten installeren Vodafone Thuis pakket
  • Klacht over huurbemiddelaar Huis voor mij: ontevreden over dienstverlening
  • Klacht over Diner Jaarkaart

Tempoversnelling

Of bovenstaande klachten terecht zijn, moet ik nog uitdokteren.  Nu al is duidelijk dat genoemde bedrijven zich niet overmatig hebben ingespannen om met bevredigende antwoorden te komen. Vandaar dat ik altijd meteen vraag om een tempoversnelling.

Spotlights op je klacht?

Heb je ook een klacht waar maar voor oplossing voor komt vanwege dovemansoren van het betreffende bedrijf? Sein me in via: ton@tonbroek.nl

Reacties zijn gesloten.