Roepende in de woestijn? Klacht niet opgelost? Schakel KlachtenKoning in!

roepende in de woestijn

Roepende in de woestijn

Heb je alles al geprobeerd? Maar is je (terechte) klacht nog steeds niet opgelost? Voel je je inmiddels een roepende in de woestijn? Dan wordt het hoog tijd om het over een andere boeg te gooien. Lees: dan wordt het hoog tijd om KlachtenKoning in te schakelen. Dan weet je zeker dat alles uit de kast wordt gehaald om alsnog een oplossing uit het vuur te slepen.

Met KlachtenKoning valt niet te sollen

KlachtenKoning gaat door waar anderen stoppen. Want die oplossing voor je klacht moet en zal er komen. Dit alles volgens het journalistieke principe hoor en wederhoor. Want het bedrijf in kwestie krijgt vanzelfsprekend de gelegenheid om haar kant van het verhaal te vertellen. Want KlachtenKoning ( voormalig Metro-breekijzer Ton Broekhuisen) laat zich niet voor verkeerde karretjes spannen: een klacht moet wel goed onderbouwd zijn! Mocht het verhaal van het bedrijf inderdaad rammelen, dan rest de herkansing: alsnog een bevredigende oplossing aanbieden. Hierover zal KlachtenKoning transparant berichten.

Klacht melden bij KlachtenKoning

Klacht melden bij KlachtenKoning kan hier. Lees eerst wel even de voorwaarden. KlachtenKoning is een soloproject van journalist / voormalig Metro-breekijzer Ton Broekhuisen. Niet alle klachten kunnen daardoor in behandeling worden genomen. Wordt jouw klacht geselecteerd? Dan krijg je daar bericht van!

Reacties zijn gesloten.