Sunweb compenseert bedorven vakantiepret

10-vervoerVrijdag (28 februari 20124): nieuwe case in m’n wekelijkse Metro-consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim?

Case
Amanda van Rij (Amsterdam) boekt een achtdaagse vakantie voor vier personen naar het mooiste Canarische eiland: La Palma. Haar boeking is inclusief een huurauto. Handig om het eiland te verkennen.

Kink in de kabel
Twee dagen voor vertrek laat Sunweb weten dat de geboekte huurauto niet beschikbaar is. Sunweb stort het voor de auto betaalde bedrag terug op Amanda’s rekening. En biedt een compensatie aan van 200 euro. Maar dat vindt Amanda te mager. Uiteindelijk schakelt ze deze rubriek in. Of dat resultaat heeft? Lees hier de volledige case.

Nieuwsgierig naar alles cases? Klik hier voor het volledige dossier van Van Klacht Naar Pluim?

Illustratie
Vanzelfsprekend is de illustratie weer afkomstig van de meesterhand van Roy Korpel.

Reacties zijn gesloten.