Van Klacht Naar Pluim? Tele2 heeft zetje nodig

Van Klacht naar Pluim

Vrijdag (21 februari 2014): dus weer nieuwe case in m’n wekelijkse Metro-consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim?

Oertraag
Studenten Menso en Leonardo sluiten bij Tele2 een internet- en tv-abonnement af. Internetsnelheid: 24 Mb/s. Zo staat dat tenminste in het contract. In werkelijkheid is de internetverbinding oertraag: 4Mb/s.

Contract
Tegelijkertijd internetten is daardoor onmogelijk. Tele2 stuurt een monteur langs. Maar die kan het ISRA-punt niet vinden. En dat is toch echt noodzakelijk om sneller (lees: met de in het contract overeengekomen snelheid) te kunnen internetten. Overleg met Tele2 levert niets op. Dus wordt deze rubriek ingeschakeld. Met succes.

Lees hier de volledige case. Nieuwsgierig naar alle cases tot nu toe? Dit is het volledige dossier.

Illustratie
En de illustratie? Die is als vanouds weer van de hand van Roy Korpel.

Reacties zijn gesloten.