Vodafone doet (te) lang moeilijk over nummerbehoud

23-geen nieuw nummer

 

Vrijdag 16 mei 20214. Nieuwe case in mijn Metro-consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim?

Case
Dieuwertje (Utrecht) sluit op 29 januari 2014 via de online winkel van Vodafone een tweejarig Red Essential abonnement (35 euro per maand) af. Mét toestel  (HTC One Gold). Vooraf informeert ze bij de Vodafone Klantenservice of dit toestel op voorraad is. Het antwoord is bevestigend. Toch duurt het tot 14 februari voordat ze het toestel in huis heeft.

Problemen
Omdat ze er in de bevestiging van het contract niets over kan terugvinden, informeert Dieuwertje op 14 februari bij Vodafone of haar verzoek om nummerbehoud is gehonoreerd. Waarna de problemen zich opstapelen….  Weten hoe dit afloopt? Lees de volledige case hier

Illustratie
De illustratie is weer van de meesterhand van Roy Korpel.

Reacties zijn gesloten.