Consumentenklacht maar niet opgelost. Hoog tijd om KlachtenKoning Ton Broekhuisen in te schakelen. In verleden behaalde resultaten geven garantie. No cure, no pay.

Hester (De Bilt): blij met klachtenbemiddelaar Ton Broekhuisen

Klacht over te hoge nota van bedrijf in tuinaanleg Op 25 september 2017 meldt Hester Fossen (De Bilt) zich bij me met een klacht over een volgens haar te hoge nota van een bedrijf (omgeving Utrecht, naam bedrijf bekend bij mij, … Lees verder


Tele2 lost klacht over onterechte nota in herkansing op

In consumentenrubriek Van Klacht Naar Pluim? springt Ton Broekhuisen bij als consumenten hun klacht maar niet langs de afweerlinies van bedrijven krijgen. Positiever gesteld: bedrijven krijgen een herkansing om een (legitieme) klacht alsnog van een bevredigende oplossing te voorzien. Tele2 … Lees verder


Lebara: 8 weken om verzoek nummerbehoud te honoreren

Breekijzer Van juni 2013 tot juli 2016 was ik (drie jaar lang dus) voor Metro actief als breekijzer voor consumentenklachten. In de kern kwam het erop neer dat ik bedrijven en organisaties een herkansing bood om alsnog met een oplossing … Lees verder


Van Peer houdt zich aan woord

Dinsdag, 28 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


ECCO biedt service met een glimlach

Dinsdag, 21 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Vrijbuiter bewaakt belang klant

Dinsdag, 14 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Spotlights op dubieus verdienmodel

Dinsdag, 07 juni 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Spontane Pluim voor Luchtbed.nl

Dinsdag, 31 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Piet Klerkx maakt er zooitje van

Dinsdag, 24 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Vodafone lost klacht chique op

Dinsdag, 17 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.