Consumentenklacht maar niet opgelost. Hoog tijd om KlachtenKoning Ton Broekhuisen in te schakelen. In verleden behaalde resultaten geven garantie. No cure, no pay.

Fenomenale service van Medisana

Dinsdag, 10 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Medion biedt met tegenzin coulance

Dinsdag, 3 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Telfort in herkansing overstag

Dinsdag, 26 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Tele2 lost klacht op in recordtijd

Dinsdag, 19 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Noodkreet Nathaly over woonsituatie

Dinsdag, 12 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Havensteder bouwt aan verkeerde dossier #parttwo

Metro Op 11 april 2016 besteedde ik in Metro aandacht aan de noodkreet van Havensteder-huurster Nathaly van Leeuwen. De hoogzwangere Nathaly voelt zich al een jaar geteisterd door haar nieuwe onderbuurvrouw. Woningbouwvereniging Havensteder is naadloos op de hoogte van deze situatie. En erkent … Lees verder


Klachten? KlachtenKoning Ton Broekhuisen helpt!

Klachten? KlachtenKoning Ton Broekhuisen helpt! Ook deze week was het aanbod van klachten weer divers: Klacht over Tele2: over door Tele2 toegezegde korting (trouwe klant) Klacht over Telfort: over hoge eindafrekening voortijdig beëindigd abonnement Klacht over Vodafone: over extra kosten … Lees verder


Klachten? Melden!

Klachten? Melden! Van Klacht Naar Pluim? behandelt wekelijks een klacht in Metro. Klacht van de week! Altijd op dinsdag. Gaat een case bijvoorbeeld over Vodafone, dan is de kans groot dat er meteen meer klachten over Vodafone binnenkomen. Maar het … Lees verder


Sony strijkt met hand over hart

Dinsdag, 29 maart 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.


Pluim voor topservice Arriva

Dinsdag, 5 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.