Social Media
Ton op Twitter
Man zit erbij. En luistert ernaar #houseforsale
Klacht? Schakel KlachtenKoning in!
KlachtenKoningConsumentenklacht? Schakel voormalig Metro-breekijzer Ton Broekhuisen in! Klik hier
Categorieen
- 11 van Ton
- GrabbelTon
- Hallo Ton Hier #columns
- Klachten & Zo #blogs
- KlachtenKoning
- Oldstars1886
- Schiet mij maar lek
- Sport uit het vuistje
- Spreekwoorden met een deukje
- Successen KlachtenKoning
- Teksten op afroep
- Ton Broekhuisen Teksten
- Ton dicht erop los
- Verpleeghuis of verpleegkluis?
- Voetballer op leeftijd
- Vorstelijk Schouderklopje
Thuis studeren? Doen!
Fenomenale service van Medisana
Dinsdag, 10 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.
Medion biedt met tegenzin coulance
Dinsdag, 3 mei 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.
Telfort in herkansing overstag
Dinsdag, 26 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.
Tele2 lost klacht op in recordtijd
Dinsdag, 19 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.
Noodkreet Nathaly over woonsituatie
Dinsdag, 12 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.
Havensteder bouwt aan verkeerde dossier #parttwo
Metro Op 11 april 2016 besteedde ik in Metro aandacht aan de noodkreet van Havensteder-huurster Nathaly van Leeuwen. De hoogzwangere Nathaly voelt zich al een jaar geteisterd door haar nieuwe onderbuurvrouw. Woningbouwvereniging Havensteder is naadloos op de hoogte van deze situatie. En erkent … Lees verder
Klachten? KlachtenKoning Ton Broekhuisen helpt!
Klachten? KlachtenKoning Ton Broekhuisen helpt! Ook deze week was het aanbod van klachten weer divers: Klacht over Tele2: over door Tele2 toegezegde korting (trouwe klant) Klacht over Telfort: over hoge eindafrekening voortijdig beëindigd abonnement Klacht over Vodafone: over extra kosten … Lees verder
Klachten? Melden!
Klachten? Melden! Van Klacht Naar Pluim? behandelt wekelijks een klacht in Metro. Klacht van de week! Altijd op dinsdag. Gaat een case bijvoorbeeld over Vodafone, dan is de kans groot dat er meteen meer klachten over Vodafone binnenkomen. Maar het … Lees verder
Sony strijkt met hand over hart
Dinsdag, 29 maart 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.
Pluim voor topservice Arriva
Dinsdag, 5 april 2016. De nieuwe case in Metro’s klachtenrubriek Van Klacht Naar Pluim? Lees hier de volledige case.